Fun facts: Η Digital TV σε αριθμούς (Part 1)
Σε μια μόλις μέρα, είχε 24.000 unique visitors
Ενάμιση μήνα μετά μετά το λανσάρισμα του πρώτου, διαδικτυακού τηλεοπτικού καναλιού στη ζωή μας, του Digital, του νέου τολμηρού εγχείρηματος του Ομίλου μας, ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία τηλεθέασης επιβεβαιώνουν το κενό που ήρθε για να καλύψει και υποδεικνύουν ταυτόχρονα τη δυναμική που υπάρχει ανάμεσα σε ηλικιακές ομάδες που θα ανέμενε κανείς πως δεν θα’ ταν και τόσο… digital.
Με μεγάλο αριθμό νέων εκπομπών, με καθημερινή και σχεδόν συνεχή ροή προγράμματος, και κυρίως, με τη φρεσκάδα και τη μεγαλύτερη ελευθερία που παρέχει μία ολοκληρωμένη ψηφιακή τηλεόραση συγκριτικά με τα πιο παραδοσιακά Μέσα, το Digital απευθύνεται τόσο στο ευρύ κοινό όσο και σε τηλεθεατές με ειδικά ενδιαφέροντα.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τα διαθέσιμα στοιχεία τηλεθέασης που έχουμε στα χέρια μας από τις πρώτες πενήντα περίπου μέρες, προκύπτουν τα ακόλουθα ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Υπενθυμίζεται πως τα διαθέσιμα data για μια διαδικτυακή τηλεόραση επιτρέπουν μεγάλη εμβάθυνση στο προφίλ και τις καθημερινές συνήθειες των χρηστών.
1) Oι άντρες που βλέπουν Digital είναι αρκετά περισσότεροι από τις γυναίκες
Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε κατά πόσο αυτό είναι συμπτωματικό ή φανερώνει κάτι για τις ευρύτερες συνήθειες ανδρών και γυναικών, το ποσοστό όμως των ανδρών που, τουλάχιστον για τις πρώτες πενήντα μέρες, έχει συντονιστεί με το DIGITAL είναι κατά πολύ μεγαλύτερο απ’ αυτό των γυναικών.
2) To βραδινό Digital News, το Business Hour και το Σε Πρώτη Π(ρ)οσβολή φαίνεται να έχουν για την ώρα τη μεγαλύτερη τηλεθέαση
Για το βραδινό Digital News, το οποίο παρουσιάζεται και προβάλλεται υπό την αξιόπιστη επιμέλεια και επίβλεψη της γνωστής δημοσιογράφου Γωγούς Αλεξανδρινού, δεν εκπλησσόμαστε. Είναι φυσικό το δελτίο ειδήσεων να ανταποκρίνεται στο ευρύ κοινό. Η δημοφιλία του Business Hour φαίνεται να υποδεικνύει την ανάγκη των τηλεθεατών για οικονομικής και επιχειρηματικής φύσεως ενημέρωση. Ζούμε άλλωστε περίεργες εποχές.
Σε ό,τι αφορά, δε, στην Πρώτη Π(ρ)οσβολή, με τους Μαρίνο Νομικό και Κωνσταντίνο Ψυλλίδη, τα σχόλια περιττεύουν. Είναι ξεκάθαρο πως το κοινό διψά για τέτοιου τύπου καυστικότητα και σάτιρα, που η πραγματικότητα είναι πως ανέκαθεν απουσίαζε από την παραδοσιακή τηλεόραση.
3) Το Woman to Woman και το Mum's for Life το βλέπουν κυρίως άντρες!
Σίγουρα αυτό επηρεάζεται από το γεγονός ότι γενικώς οι άντρες τηλεθεατές του Digital είναι περισσότεροι ωστόσο δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το ότι δύο εκπομπές που, σύμφωνα με τα κοινωνικά και συχνά οπισθοδρομικά στερεότυπα, θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως περισσότερο «γυναικείες», προσελκύουν περισσότερους άνδρες παρά γυναίκες. Ενδιαφέρον!
4) Αν και πάλι είναι περισσότεροι οι άντρες, το μοναδικό show όπου το ποσοστό μεταξύ των δύο φύλων είναι περίπου ισάξιο είναι το Be My Guest με την Κάλια Ελευθερίου
Μαζί με διαφορετικό καλεσμένο κάθε φορά, η Κάλια Ελευθερίου γυρίζει ολόκληρη την Κύπρο και περνάει καλά! Κι αυτό φαίνεται να …βγαίνει προς τα έξω!