5 ενοχλητικές συνήθειες των κυπριακών gossip sites που απλά αρνούνται να πεθάνουν

5 ενοχλητικές συνήθειες των κυπριακών gossip sites που απλά αρνούνται να πεθάνουν

5 ενοχλητικές συνήθειες των κυπριακών gossip sites που απλά αρνούνται να πεθάνουν
Διαβάστε με πριν με κατευνάσουν

Όταν λες “πασίγνωστη Κύπρια παρουσιάστρια” είναι σαν να λες “βαθύπλουτος παίκτης της Monopoly”

OK δεκτό ότι το συντακτικό δεν είναι και το δυνατότερο σημείο του λεγόμενου gossip κυκλώματος αλλά τη διαφορά ανάμεσα σε έναν “πασίγνωστο” και “με ξέρουν όλοι στο χωριό μου” θα έπρεπε να ήταν τουλάχιστον κατανοητή. Βέβαια όλοι θέλουν κλικάρεις πάνω τους, οπότε λογικό να θεωρείται περισσότερο πιασάρικος ο τίτλος “Δείτε τι έπαθε πασίγνωστη Κύπρια σοσιαλιτέ” (που είναι μούφα απ’ όπου κι αν το πιάσεις) από το “Κύπρια σοσιαλιτέ γνωστή μόνο στη Μέσα Γειτονιά έσπασε δύο νύχια ενώ το έξυνε από τη βαρεμάρα”. Fact: Στην Κύπρο δεν υπάρχουν celebrities, για την ακρίβεια έχουμε μόνο ανθυποσελέμπριτις αλλά μην τους το πείτε γιατί έχουν κι ένα εγώ στο μέγεθος του Τροόδους.

8 στις 10 “ειδήσεις” αφορούν τη Χριστιάνα Αριστοτέλους

Εντάξει, είπαμε ότι είμαστε μικρό μέρος και δεν έχουμε ακριβώς και πληθώρα “επωνύμων” (βλ. πιο πάνω) όμως αυτή η επιμονή στο πρόσωπο της Χριστιάνας Αριστοτέλους φλερτάρει πλέον με τον ψυχαναγκασμό - πρέπει να υπάρχουν περισσότερες φωτογραφίες της παρουσιάστριας στη homepage κάθε εγχώριου gossip site απ’ ότι στο σαλόνι του σπιτιού της. Φυσικά το 99% των posts δεν είναι καν ειδήσεις αλλά εντάσσονται στην κατηγορία “τι είπε, τι φόρεσε, τι άκουσε, γιατί εκνευρίστηκε, πού πήγε, τι έφαγε κτλ” δηλαδή όλα αυτά που κάνει ένας συνηθισμένος άνθρωπος σε μια τυπική μέρα αλλά όταν τα κάνει η Αριστοτέλους ανάγονται σε γεγονότα υψίστης σημασίας που εντάσσονται στην ίδια λίγκα με τη διάσπαση του ατόμου ή την κλωνοποίηση της Ντόλι. Όπως μου είπε συνάδελφος που εργάζεται σε ένα τέτοιο site αρκεί και μόνο η λέξη “Αριστοτέλους” στον τίτλο για ν’ αρχίσουν να πέφτουν βροχή τα κλικς - ακόμα κι αν αναφέρεσαι στην ομώνυμη πλατεία της Θεσσαλονίκης (αλήθεια, πιστεύετε ότι το target group αυτών των σάιτ μπορεί να καταλάβει τη διαφορά;). Όσο για τις υπόλοιπες δύο “ειδήσεις” του τίτλου, αυτές τελευταία αφιερώνονται στην Κωνσταντίνα Ευριπίδου που ομολογουμένως έχει πάει το είδος σε άλλο επίπεδο...

Το τι ποστάρει ο καθένας στο Facebook ΔΕΝ είναι είδηση

Το να κάνεις θέμα τα ποστ του κάθε τριτοκλασάτου σελέμπριτι στο Facebook και στο Instagram είναι το πιο τεμπέλικο είδος δημοσιογραφίας εκεί έξω. Στα legit σάτι κι έντυπα του είδους στο εξωτερικό δημοσιογράφοι και παπαράτσι ρισκάρουν πολλές φορές τη σωματική τους ακεραιότητα προκειμένου να βγάλουν το λαυράκι, στην Κύπρο ο συντάκτης δεν έχει παρά να βγάλει screenshot την τελευταία βαθυστόχαστη μαλακία που έγραψε κάποια “πασίγνωστη Κύπρια” στο Facebook ή τη φωτο με τον τουρλωμένο κώλο που πόσταρε η “σέξι παρουσιάστρια” στο Insta, γράφει ένα ασύντακτο κι ανορθόγραφο κείμενο 100 λέξεων, του βάζει κι ένα πιασάρικο τίτλο που να περιέχει κράχτη τύπου “σοκ”, βόμβα”, “τούμπανο”, “δεν θα πιστεύετε” κλπ κι έτοιμη η “είδηση” στα δέκα λεπτά που περιμένεις τη σειρά σου στη νυχού. Θα μου πείτε, να ρισκάρεις να φας ξύλο από κάποιον γορίλα σωματοφύλακα ή να γκρεμοτσακιστείς από κάποιο φράχτη ή δέντρο για μια Jolie, για μια Kardashian βρε αδελφέ βγάζει κάποιο νόημα ενώ να τρέχεις από πίσω τη Χριστίνα Δημητρίου ή την Κάλια Ελευθερίου θεωρείται ίσως η χειρότερη σπατάλη ενέργειας μετά τη φωταγώγηση της ψευδοσημαίας στον Πενταδάκτυλο. Αφήστε που ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κάποιος να κάνει είδηση τα posts του κάθε ανθυποσελέμπριτι αφού, χαλόου, μπορείς απλά να τους ακολουθήσεις ώστε να μην χάσεις το επόμενο groundbreaking “ούφου ζεσταίνομαι πολλά σήμερα”.

Τίποτα κυπριακό δεν έριξε ποτέ το internet - τίποτα όμως!

Είναι γνωστό ότι σαν λαός μας αρέσει να υπερβάλλουμε, δείτε μόνο το βλέμμα του τσολιά που (δήθεν) τσάκισε τον Ερντογάν ή τη διεθνή καριέρα της Άννας Βίσση, όμως κάποιες φορές πραγματικά έχουμε θέμα με την αντίληψη των μεγεθών. Για παράδειγμα ο τίτλος “Η κολασμένη φωτο της Αντρουλλούς που έριξε το Instagram” είναι καθαρή επιστημονική φαντασία γιατί ο μόνος τρόπος να ρίξει η Αντρουλλού το ίντερνετ είναι όταν πετάξει από το μπαλκόνι το λάπτοπ του Πανίκκου επειδή πάλι τον έπιασε να σερφάρει στο Pornhub. Επίσης όποιος ισχυρίζεται ότι μια είδηση “κάνει τον γύρο του νησιού” πιθανότατα νομίζει πως ζούμε στην Αυστραλία, γιατί η μετάδοση μιας είδησης σε ένα μικροσκοπικό μέρος όπως την Κύπρο δεν έχει εξελιχθεί και πολύ από την εποχή που την αναλάμβαναν οι κοτζιάκαρες του νησιού. Τέλος, όπως συμβαίνει με το bullying, τον ρατσισμό, τον σεξισμό και την πολιτική ορθότητα, έτσι και ο όρος “viral” έχει ξεφτιλιστεί και παρερμηνευτεί σε τέτοιο βαθμό από τους άσχετους που πλέον όταν όντως συμβαίνει δεν μπορείς να το ξεχωρίσεις από τη σαβούρα. Fact: Δεν θεωρείται “viral” το 756ο pre-wedding βίντεο παρωδία του “Despacito” επειδή έκανε τον γύρο της Κοκκινοτριμιθιάς.

Ο σεξισμός βγάζει μάτι (μαζί με το εκάστοτε “αβυσσαλέο ντεκολτέ”)

Σε παγκόσμιο επίπεδο τα κουτσομπολίστικα σάιτ γράφονται (κυρίως) από γυναίκες και απευθύνονται (κυρίως) σε γυναίκες - επίσης διέπονται από έναν απίστευτο σεξισμό που δεν θα τολμούσε ούτε το Hustler. Το μόνο που φαίνεται να ενδιαφέρει τους συντάκτες και το αναγνωστικό κοινό (αν μπορείς να αποκαλέσεις έτσι κάποιον που σκρολάρει βαριεστημένα στην τουαλέτα) είναι πόσα κιλά πήρε η τάδε, τι κορμάρα έφτιαξε η δείνα, πόσο κούκλα δείχνει αμακιγιάριστη η Κούλα, το αβυσσαλέο ντεκολτέ της Σούλας, το αποκαλυπτικό μπικίνι της παρουσιάστριας, το τούμπανο-γυμνάστρια και γενικά ότι έχει να κάνει με το βάρος και την εμφάνιση της εκάστοτε επώνυμης και σχεδόν ποτέ για το τι λέει/κάνει/προσφέρει γιατί προφανώς το τελευταίο είναι το boring part που δεν ενδιαφέρει κανέναν. Εκτός κι αν φοράς το κατάλληλο πουκάμισο

Loader