WTF: η Bacardi αγόρασε την τεκίλα Patrοn για 5, 1 δις!

WTF: η Bacardi αγόρασε την τεκίλα Patrοn για 5, 1 δις!

WTF: η Bacardi αγόρασε την τεκίλα Patrοn για 5, 1 δις!
Συμβαίνουν πράγματα στη βιομηχανία του αλκοόλ

Όπως μεταδίδεται από πρακτορεία όπως το Reuters το εντυπωσιακό deal που έχει γίνει κυρίαρχο θέμα συζήτησης στο alcohol industry ανέρχεται στα ... 5,1 δις δολάρια.

Δις να επαναλάβουμε και να το τονίσουμε. Δις. Όπως λέμε δισ-εκατο-μμύρια.

Αφού λοιπόν έχει γυρίσει η κόρη του ματιού σου ανάποδα να σου πούμε επίσης πως αν ακόμη πίνεις βότκα και ρούμι είσαι πολύ πασέ, αφού στην Αμερική που σε κάτι τέτοια αλκοολικά είναι πολύ μπροστά (δες τι Πρόεδρο έχουν βγάλει, για παράδειγμα) η τεκίλα θεωρείται πολύ σικάτο ποτό και δεν εμφανίζεται μόνο σε καμένα φοιτητικά πάρτι με τα οποία ίσως κάποιοι εδώ κάτω στη Μεσόγειο να την έχουμε συνδεδεμένη.

Η τεκίλα στις μέρες μας είναι το πιο ανερχόμενο ποτό στη παγκόσμια βιομηχανία του αλκοόλ, λένε δημοσιεύματα υποστηρίζοντας πως η ανάδειξή της στην κορυφή των πωλήσεων έχει βοηθηθεί από το ότι high-end μάρκες (όπως η Patron) έχουν συντελέσει ώστε ν’ απαλλάξουν την τεκίλα απ’ τη φήμη της ως ένα ποτό που το πίνεις μόνο όταν βρίσκεσαι σε πάρτι.

Σύμφωνα με στατιστικά διαθέσιμα για το 2016, καθώς η συνολική πώληση του αλκοόλ σημείωσε πτώση της τάξης του 1,3%, η τεκίλα σημείωσε 5, 2% άνοδο. Σε αντίθεση με τη βότκα και το ρούμι που έχουν πάρει την κατιούσα, ποτά όπως η τεκίλα και το mezcal απολαμβάνουν τεράστια άνοδο στις πωλήσεις κι αυτό λέει αρκετά για τον κόσμο σήμερα, γράφει το Bloomberg.

Η Bacardi, που θεωρείται κορυφαίος παίκτης στη διεθνή μπίζνα, κατείχε το 30% της Patron από το 2008.

Η τεκίλα Patron κυκλοφορεί ανάμεσά μας από το 1989, όταν οι ιδρυτές John Paul DeJoria και Martin Crowley είχαν αποφασίσει να βγάλουν στην αγορά μια πιο sophisticated εκδοχή του δημοφιλούς ποτού, κάνοντας άνοιγμα από πελάτες που ... απλά ήθελαν να γίνουν λιώμα σε μεγαλύτερους, πετυχημένους επιχειρηματίες που ήθελαν ένα μυρωδάτο ποτό για να χαλαρώσουν σε στιγμές ξεκούρασης.

Loader